Rabu, 17 Oktober 2018

RUMUSAN HASILAN IRFAN DAN RAKAN-RAKAN SEANGKATAN DENGANNYA -LATIHAN KERJA RUMAH MINGGU LEPAS.

IRFAN.....SILA JUMPA SAYA DI BILIK GURU KANAN BAHASA PADA HARI JUMAAT INI. SAYA NAK BINCANG DENGAN ANDA HASIL LATIHAN KERJA RUMAH DI BAWAH.


Ulasan guru sebelum pertemuan dengan Irfan pada hari Jumaat ini kerana dua hari saya tak hadir ke sekolah kerana menyemak kertas jawapan pelajar ting 3 (PT3). Saya ingin jawapan daripada Irfan kenapa teruk sangat markah latihan rumusan di atas. Sila beri alasan-alasan yang munasabah semasa pertemuan berkenaan.

Aliff juga, sila jumpa saya di bilik Guru Kanan Bahasa hari Jumaat ini dan beri alasan kenapa markah rumusan di bawah sedemikian rupa?

    Kenapa patah perkataan sampai 120 patah perkataan ni?

    Ada lagi, Firdaus pun jumpa saya....tengok latihan anda. Kenapa markah rumusan anda begini.
    Jumpa saya pada hari Jumaat ini.  Saya tengah merujuk latihan pelajar yang lain jika ada markah
    rendah.


      Ada lagi, Sophiana:-


      Amalin ?

   Sila rujuk cadangan jawapan di bawah untuk melihat kelemahan rumusan di atas. Kemudian bandingkan kelemahan jawapan rumusan di atas. Oleh sebab itu, saya berharap pelajar-pelajar  di atas cuba mengesan kelemahan mereka menjawab rumusan di atas dan memberikan alasan-alasannya semasa pertemuan dengan saya esok Jumaat 19/10/2018 di bilik Guru Kanan Bidang Bahasa.


Tiada ulasan: