Rabu, 10 Oktober 2018

KARANGAN PELAJAR SAYA YANG BOLEH DIBERI PERHATIAN-TETAPI MASIH PERLU PENAMBAHBAIKAN.




             Ulasan tambahan: Sila jaga binaan ayat anda. Namun tahniah Iqbal. Bertambah seorang lagi
       permata kelas 5 Elit, sebagai tambahan kepada Nur Syuhada dan Aliff. Ayuh.....pelajar yang                lain ikut contoh mereka untuk berjaya menghasilkan karangan terbaik.
      Sebagai peringatan untuk Iqbal pelajar lain, sila pastikan anda mengaplikasi Kaedah Pengembangan Idea Perenggan semasa mengarang. Banyak kali saya tegur dan ingatkan perkara berkenaan. Oleh sebab itu, saya tegaskan, sila buat karangan kendiri atau semasa menulis karangan saya arahkan buat betul-betul terutama kaedah saya perkatakan. Pabila kamu menghantar karangan berkenaan baru saya tahu kelemahan kalian dan cara untuk mengatasinya. 


Tiada ulasan: